LinkedIn adverteren

LinkedIn
adverteren

LinkedIn is wereldwijd het grootste zakelijke social media platform. In nederland alleen al zijn er in 2020 4,7 miljoen geregistreerde gebruikers en gebruiken 611.000 Nederlanders dit dagelijks. In tegenstelling tot adverteren via Facebook of Instagram kan je via LinkedIn ook nog eens gemakkelijker B2B adverteren. Daarnaast biedt LinkedIn veel verschillende manieren om te adverteren en kan je ook uitgebreid targeten, waardoor je precies kan bereiken wie je wilt bereiken. Kortom; adverteren via LinkedIn kan kansen zat bieden voor jouw onderneming.

Voordelen adverteren via Linkedin
Het grootste voordeel aan LinkedIn is dat het een platform is waarop iedereen zich goed wilt presenteren. Hierdoor worden functies en de gegevens over bedrijven veel specifieker en beter ingevuld. Dit zorgt ervoor dat LinkedIn hierdoor meer informatie vergaart over deze aspecten, waardoor je jouw bedrijf beter onder de aandacht van managers of bedrijfseigenaren brengt. Aangezien deze vaak gaan over beslissingen binnen een bedrijf, zijn deze vaak veel interessanter om aan te spreken. Een ander groot voordeel is dat het binnen Nederland een groot bereik heeft. Met maar liefst 611.000 Nederlanders die LinkedIn dagelijks gebruiken zit er een grote doelgroep die je kan bereiken.

LinkedIn is wereldwijd
het grootste zakelijke
social media platform.
In nederland alleen al
zijn er in 2020 4,7 miljoen geregistreerde gebruikers en gebruiken 611.000 Nederlanders dit dagelijks. In tegenstelling tot adverteren via Facebook of Instagram kan je via LinkedIn ook nog eens gemakkelijker B2B adverteren. Daarnaast biedt LinkedIn veel verschillende manieren om te adverteren en kan je ook uitgebreid targeten, waardoor je precies kan bereiken wie je wilt bereiken. Kortom; adverteren via LinkedIn kan kansen zat bieden voor jouw onderneming.

Voordelen adverteren via Linkedin
Het grootste voordeel aan LinkedIn is dat het een platform is waarop iedereen zich goed wilt presenteren. Hierdoor worden functies en de gegevens over bedrijven veel specifieker en beter ingevuld. Dit zorgt ervoor dat LinkedIn hierdoor meer informatie vergaart over deze aspecten, waardoor je jouw bedrijf beter onder de aandacht van managers of bedrijfseigenaren brengt. Aangezien deze vaak gaan over beslissingen binnen een bedrijf, zijn deze vaak veel interessanter om aan te spreken. Een ander groot voordeel is dat het binnen Nederland een groot bereik heeft. Met maar liefst 611.000 Nederlanders die LinkedIn dagelijks gebruiken zit er een grote doelgroep die je kan bereiken.

Kosten adverteren LinkedIn
Veel mensen denken dat adverteren via LinkedIn duurder is dan bijvoorbeeld adverteren via Facebook. Om maar meteen met de deur in huis te vallen: dit klopt. Hierbij wordt vaak echter niet stilgestaan bij het feit dat LinkedIn vaak veel leads van hogere kwaliteit genereert en de leads vaak een hogere ROI hebben. Adverteren via LinkedIn is dan wel duurder, het kan ook veel meer opleveren.

LinkedIn advertenties uitbesteden
Hulp nodig bij het opstellen van LinkedIn advertenties? Laat Rubix Creative Agency je hierin ondersteunen. Met kennis en ervaring op alle fronten van social advertising weten wij precies hoe we je kunnen ondersteunen. Vraag vrijblijvend een offerte op of neem contact op zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden.

Interesse?

Wil je gebruik maken van onze internet marketing en webdesign dienstverlening? Dan horen wij dat graag van u. Je kunt altijd contact
met ons opnemen en dan bespreken wij onze mogelijkheden graag met jou!

    Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en het privacybeleid